بهزاد داداش زاده رسما سرمربی تیم قوی سپید انزلی شد
نوشته شده توسط : سعید مهرانی
طی مراسمی بهزاد داداش زاده رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ساحلی قو سپید انتخاب و به بازیکنان قوی سپید معرفی گردید. داداش زاده چه در فوتبال و فوتبال ساحلی افتخارات و تجارب بسیاری داشته است. 
 
وی به عنوان کمک مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در سال های ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ موجبات حضور تیم ملی نو پای کشور را در دو جام جهانی برزیل و فرانسه بدست آورد و تیم ملی ایران را در این دو جام هدایت کرد. سپس در سال 2011 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی انتخاب و موفق به کسب عنوان سوم مسابقات بازی های آسیایی عمان گردید و برای اولین بار در تاریخ توانستیم در 3 تایم 12 دقیقه ای مقابل تیم ملی ژاپن به پیروزی 5 بر 2 دست یابیم . درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در همان سال موجب ایجاد ارتباط بین فدراسیون ایران و ایتالیا گردید .

 داداش زاده از معدود بازیکنانی بوده که در تمامی رده های ملی کشور به میدان رفته و دارای مدرک مربیگری A و A حرفه ای آسیا از فیفا می باشد.  

 
شایان ذکر است بازیکنان قوی سپید به گرمی از او استقبال کردند و از حضور وی بسیار خرسند بوده و یک جلسه تمرین نیز زیر نظر سرمربی جدید خویش انجام دادند. گفتنی است قوی سپید در اولین دیدار لسمان خزر را با ۵ گل شکست داد و در رده ی اول قرار گرفت.
 
 
 
 
 
منبع : دیار میرزا




:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: